📌 Recomandare: Pentru a rezolva eficient și rapid cererea dumneavoastră, vă rugăm să specificați toate detaliile relevante, cum ar fi: numărul și data comenzii, numărul facturii, nume, model și cod produs, data expediției coletului, etc.
De aceea, vă rugăm să ne transmiteți informații legate de problema întâmpinată folosind unul dintre următoarele canale de comunicare:
📧 Email: Trimiteți un e-mail la info@playlove.ro. Ne asumăm responsabilitatea de a păstra confidențialitatea datelor de contact pe care le furnizați.
🔔 Vă asigurăm că vom depune toate eforturile pentru a rezolva corect și eficient aspectele aduse la cunoștința noastră. Veți primi un răspuns în cel mai scurt timp posibil. Termenul maxim de rezolvare poate dura până la 30 de zile lucrătoare.
Vă mulțumim pentru încrederea acordată serviciilor noastre.
Politica de Returnare
Conform legislației în vigoare privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără să fiți nevoit să justificați decizia de retragere și fără să suportați alte costuri decât cele directe de returnare, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intrați în posesia fizică a produsului.
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Menționăm că nu se acceptă pentru returnare produse precum:
- Produse care nu au fost comercializate de PlayLove.ro;
- Produse ce prezintă modificări fizice, zgârieturi, deformări, tăieturi, ruperi de material sau cu alt defect evident;
- Toate produsele pot fi returnate doar dacă nu au fost desigilate. Orice urme de desigilare, manevrare sau utilizare a produsului îl fac să intre în categoria produselor care, prin natura lor, nu mai pot fi returnate conform normelor de igienă și protecție a sănătății, conform art. 16 din OG 34/2014.
Cum Funcționează?
- 📋 Completați Formularul de Returnare: Primul pas este completarea formularului de returnare disponibil pe site-ul nostru.
- ✅ Confirmarea Returului: După ce primim formularul completat, vă vom confirma returul prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare.
- 🚚 Ridicarea Produsului: Vom trimite un curier la adresa dvs. pentru a ridica produsul pe care doriți să-l returnați.
- 💵 Returnarea Banilor sau Schimbul Produsului: După ce produsul ajunge la noi și este verificat, vom procesa fie returnarea banilor, fie trimiterea unui alt produs la schimb, conform preferințelor dvs.
Notificare de Returnare: Veți informa PlayLove.ro cu privire la decizia de retragere din contract prin trimiterea unui e-mail la info@playlove.ro. În termen de 48 de ore lucrătoare de la transmiterea notificării, veți primi detalii cu privire la solicitarea înaintată.
Costurile de Returnare: Costul returnării produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mențiunea că serviciul de transport ales să aibă confirmare de primire. PlayLove.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate, în contul comunicat de client pe adresa de email, care îndeplinesc condițiile menționate anterior, în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului. Menționăm că suma returnată nu include costurile de transport.
Produsele cu Lipsă de Conformitate
Produsele ale căror caracteristici nu corespund cu specificațiile tehnice afișate și menționate pe site-ul www.playlove.ro pot fi returnate după notificarea către Velvet Office SRL. În acest caz, clientul poate opta fie pentru înlocuirea produsului cu un alt produs conform, fie pentru returnarea contravalorii produsului și a cheltuielilor de expediție. Lipsa de conformitate nu se referă la vicii de fabricație.
Produsele Primite Defecte
Produsele achiziționate care sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație vor fi înlocuite cu un produs funcțional cu condiția notificării în termen de 48 de ore de la primirea produsului. În cazul în care produsul nu mai este disponibil, clientul poate opta fie pentru înlocuirea produsului cu unul similar, fie pentru returnarea contravalorii acestuia. Menționăm că dacă notificarea se va face ulterior termenului de 48 de ore, produsele fac obiectul condițiilor generale de garanție.
Model de Formular de Retragere
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.
Către [VELVET OFFICE SRL, adresa poștală, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail]:
Vă informez/Vă informăm () prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră () din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii.
Comandate la data ()/primite la data ().
(*) A se elimina mențiunea inutilă, după caz.
Numele consumatorului (consumatorilor):
Adresa consumatorului (consumatorilor):
Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie):
Data:
Condiții de Garanție
La livrarea produselor, pe lângă factură, se va emite un certificat de garanție, conform legii 449/2003 republicată în 2008. Acesta se poate trimite pe e-mail, în format electronic, după primirea produselor comandate, la cererea dumneavoastră sau se poate descărca din Contul meu.
Prin acest certificat vă garantăm lipsa defecțiunilor de material sau fabricație la produsele vândute, cu condiția utilizării lor în regim normal. Velvet Office SRL asigură cumpărătorului lipsa de conformitate apărută în termen de 2 ani de la livrare, în funcție de durata medie de viață a produsului.
Producătorul / vânzătorul acordă garanție pentru viciile ascunse în conformitate cu prevederile O.G. nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, modificată și completată, pentru durata medie de utilizare a produselor.
Situații în care nu se acordă garanții:
- Produse care nu au fost comercializate de vânzător;
- Produse ce prezintă înțepături, tăieturi, zgârieturi, ruperi de material;
- Orice reclamație trebuie însoțită de factură sau chitanță emisă de vânzător și de prezentul certificat de garanție.
Modificarea Termenilor și Condițiilor
Velvet Office SRL are dreptul de a modifica oricând și în orice mod oricare dintre prevederile din Termenii și Condițiile în întregime, fără nicio notificare în prealabil și fără a fi obligat să îndeplinească o altă formalitate față de Utilizatori. Orice modificare este acceptată deplin și necondiționat de către Utilizatorii Site-ului prin simpla utilizare sau accesare a oricărei facilități oferite de Site sau prin accesarea Site-ului, intervenite oricând după operarea modificării, iar neacceptarea oricărei modificări atrage obligația respectivului Utilizator de a înceta imediat accesarea Site-ului.
Legea Aplicabilă și Litigii
Drepturile și obligațiile Utilizatorilor Site-ului și ale Velvet Office SRL, prevăzute de Termeni și Condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produc Termenii și Condițiile vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legea română în vigoare. Orice litigiu născut din sau în legătură cu Termenii și Condițiile va fi soluționat pe cale amiabilă. În caz de imposibilitate de a ajunge la un acord, litigiul va fi soluționat de către instanța judecătorească română competentă aflată în raza teritorială a județului Iași.
Livrarea Produselor
Toate comenzile plasate pe www.playlove.ro vor fi confirmate telefonic. O comandă nu poate fi livrată până când aceasta nu a fost confirmată telefonic. Produsele cumpărate de pe website-ul nostru sunt livrate în București sau în alte zone din țară prin intermediul firmei de curierat rapid.
De asemenea, localitatea de livrare trebuie să fie în aria de acoperire Fan Courier. Dacă localitatea de livrare are kilometri suplimentari, puteți opta pentru plata km. suplimentari sau ridicarea produselor de la sediile Fan Courier.
Disponibilitatea Produselor
Toate produsele prezentate pe www.playlove.ro pot fi achiziționate, dacă sunt disponibile în stoc. Societatea nu se obligă să onoreze comanda decât dacă produsele comandate se află în stoc, la prețul specificat. În cazul în care, dintr-o eroare, produsul comandat nu se află în stoc, vă vom anunța imediat și veți decide dacă doriți să comandați un alt produs. Vânzătorul nu va trimite produse similare care să înlocuiască produsul comandat decât după informarea și acceptul final al clientului.
Preț
Prețurile prezentate includ TVA (19%).
Prețul prezentat pe factură va fi același cu cel prezentat pe site la momentul efectuării operațiunii, preț la care se adaugă TVA și costurile de livrare, dacă este cazul.
Cum Plătesc?
Plata online cu card bancar (Visa, Visa Electron, MasterCard, etc.):
În cazul în care ați ales această modalitate de plată, veți fi redirecționat în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde este necesar să completați un formular cu informații legate de cardul dumneavoastră. Astfel, va fi imposibil ca datele cardului dumneavoastră să fie preluate de persoane neautorizate în momentul în care efectuați o plată.
Plata prin ordin de plată (OP):
Transferul bancar se va efectua conform facturii proforme pe care o veți primi în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări, în timp ce originalul facturii se va regăsi în colet. Comanda dumneavoastră va fi procesată imediat ce vom primi confirmarea transferului bancar însoțit de ștampila băncii pe adresa noastră de email, sau după ce avem confirmarea plății din partea băncii partenere PlayLove.ro. Vă recomandăm să realizați plata în maxim două zile lucrătoare, în caz contrar comanda va fi anulată.
Plata la livrare în numerar:
La livrarea coletului veți achita reprezentatului PlayLove.ro/curierului suma aferentă comenzii dumneavoastră și a costurilor de transport. Plata se face integral și în lei.
Compania de curierat, în baza contractului comercial semnat, este împuternicit să încaseze contravaloarea coletelor expediate și facturate de client. Codul fiscal permite acest lucru potrivit art. 271 alin (3) lit.e).